Jak mądrze wybrać hosting dla swojej firmy?

Jedną z najważniejszych rzeczy w dzisiejszym świecie biznesu jest posiadanie własnej, odpowiednio przygotowanej oraz skonstruowanej strony internetowej. To ona będzie zapewniała firmie pierwszy kontakt z klientem, umożliwi sprzedaż produktów i usług również za pomocą czegoś innego, niż tradycyjny, stacjonarny sklep. To także wizytówka firmy i rzecz, dzięki której jesteśmy w stanie zapewnić sobie jak największą ilość klientów z różnych stron kraju czy świata.

Na co zwracać uwagę?

Sam hosting jest miejscem na serwerze, gdzie mają być gromadzone dane związane z naszą firmą. Najważniejsze parametry, na jakie należy zwracać uwagę to przede wszystkim ilość oferowanego miejsca, technologie, jakie dana firma obsługuje oraz to, czy są kompatybilne z naszą wersją strony, szybkość łącza, od którego będzie zależała szybkość wyświetlanych na stronie informacji, a także dodatkowe usługi, formy i jakość zabezpieczeń chroniących nasze dane przed atakami z Sieci oraz przed dostępem osób trzecich.

Ile powinien kosztować dobry hosting?

Cena jest zwykle jednym z najtrudniejszych tematów. Każdy chciałby dostać jak najwięcej za jak najmniej, jednak darmowy hosting w żadnym wypadku nie zdaje egzaminu. Koszt takiego standardowego hostingu nie powinny przekraczać 500 złotych miesięcznie. Nie warto jednak interesować się ofertami, które są tańsze niż 100 zł, istnieje bowiem ogromne prawdopodobieństwo, że taka oferta będzie posiadała dla swoich użytkowników sporo ograniczeń.

 

2 komentarze

Zostaw Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *